Servis
Servis herných konzol
Servis 2
Servis smartwatch
Profesionálny servis

Mobilné Telefóny

Tablety

Notebooky

Počítače

Smartwatch

Herné konzoly

Čo urobiť pred návštevou servisu?

Zálohujte si dáta vo vašom zariadení v prípade, že sa jedná o reklamáciu zariadenia alebo opravu v rámci záruky.

• V prípade pozáručného a mimozáručného servisu zálohovanie nie je potrebné. Pri servise u nás nedochádza k strate dát.

Odhláste svoje Apple ID, Google, Samsung, Huawei, Xiaomi a iné kontá so zariadenia.

• Na svojom iPhone vypnite funkciu Find My Phone, na MacBooku Find My Mac a Apple Watch odparujte od telefónu.

Vyberte SIM kartu a pamäťovú kartu zo zariadenia aby sa počas servisu nestratili.

• Okrem zariadenia na opravu si nachystajte kópiu dokladu o kúpe (v prípade reklamácie) a prípadne príslušenstvo, pokiaľ másúvislosť so závadou.

Ako prebieha servis zariadení?

• Akonáhle dorazíte na predajňu, certifikovaný technik alebo recepčná s vami najprv prevedie konzultáciu. V prípade zaslania zariadenia Packetou, kuriérom, alebo poštou technik prejde vami vyplnený formulár o servisovanom zariadení.

• Následne vaše zariadenie prezrie a vykoná diagnostiku, pri ktorej zistí vami uvedené či ďalšie chyby zariadenia.

• Oznámi vám pravdepodobnú závadu, odhadovanú dobu opravy a cenu. Doba opravy rôznych zariadení sa môže líšiť v závislosti od závažnosti poruchy.

• V prípade riešenia servisu zariadenia na predajni, vám môžeme počas opravy zapožičať náhradný Apple iPhone či Android telefón.

• O vybavení opravy vás budeme informovať prostredníctvom SMS a e-mailu.

• Pokiaľ ste zariadenie zasielali Packetou, kuriérom či poštou, zašleme vám ho späť na vašu adresu alebo na vami vybranú predajňu.

Prečo si ostatní vybrali nás a mali by ste tak urobiť aj vy ?

Servis a údržba vyžadujú roky skúsenosti, odborné znalosti a prvotriedne schopnosti. Zverte preto svoje zariadenia skutočným profesionálom a servisujte ich tam kde im skutočne rozumejú.

Na trhu pôsobíme už dlhé roky ako špičkový servis telefónov, tabletov, počítačov a notebookov, herných konzol a smart hodiniek rôznych značiek.

Na všetky naše použité originálne aj prémiové náhradné diely poskytujeme plnú 2 ročnú záruku.

Spĺňame prísne požiadavky kladené na profesionalitu, bezpečnosť a spoľahlivosť. 

Záručné opravy

U nás si viete uplatniť záruku, alebo záručnú opravu svojho Apple či Samsung zariadenia. Jej vybavenie zabezpečíme expresne do 5 pracovných dní.

Originálne diely

U nás získavate záruku použitia originálnych náhradných dielov pre zachovanie plnej funkčnosti, kvality a originality vášho zariadenia.

Zložité opravy

Výsledkom dlhoročných skúsenosti a najmodernejšieho vybavenia je poskytovanie našich služieb na vysokej úrovni aj pri tých najzložitejších opravách.

Mobil-Plus.sk - Apple certifikovaný servis

Zver svoje zariadenie skutočným profesionálom a servisuj ich u certifikovaného poskytovateľa opráv Apple.
Náš tím certifikovaných technikov je ti k dispozícii na záručné a pozáručné opravy zariadení Apple, Beats a príslušenstva, s použitím originálnych dielov a servisných materiálov od Apple

Záchraná dát pomocou swap procesoru, ram a flash pamäte
Záchraná dát pomocou swap procesoru, ram a flash pamäte
Oprava nenačítania signálu v zariadení Samsung
Oprava nenačítania signálu v zariadení Samsung
Oprava chyby CPU pre iPad 7 gen.
Oprava chyby CPU pre iPad 7 gen.
Opravujeme mobilné telefóny, tablety, smart hodinky, notebooky, počítače, herné konzoly a ostatné príslušenstvo.
Poskytujeme servis pre všetkých popredných výrobcov, Samsung, Apple, Xiaomi, Huawei, Asus, Lenovo, HP, Sony ... ale aj menej známych ako Cubot, Realme, Blackview a mnoho ďalších zariadení, pokiaľ je možné zohnať náhradný diel.
Každá oprava je špecifická. Čo sa týka batérii je to z pravidla 1 hodina, LCD displeje 1,5 hodiny. Ostatné opravy do 3 hodín. Zložitejšie opravy nie je možné vykonávať na počkanie. Orientačná doba trvania Vám bude upresnená podľa konkrétnej závady.
Opravy Apple produktov mimo autorizované servisy mávajú spravidla za následok predčasné ukončenie zákonnej záruky z dôvodu neautorizovaného zásahu. Neriskujte stratu záruky u vášho iPhonu alebo MacBooku a nechajte svoje zariadenie opraviť v autorizovanom servise Apple.
Záručná oprava je oprava závady, ktorú výrobca uznáva v záručných podmienkach. Naproti tomu nezáručná oprava je akákoľvek iná oprava, ktorú výrobca v záručných podmienkach neuznáva, a je tak spoplatnená podľa platného cenníka.
Autorizovaná oprava je najlepšia pokiaľ je zariadenie v záruke, aby nedošlo k jej strate. Naproti tomu je neautorizovaná oprava lacnejšia aj pri použití originálnych dielov. Spravidla sa najviac využíva pri zariadeniach, ktoré už nie sú v záruke. Na tieto opravy poskytujeme novú, štandardnú 24 mesačnú záruku.

Servis