Mobilné Telefóny
Tablety
Notebooky
Počítače
Smartwatch
Herné konzoly
Čo urobiť pred návštevou servisu?
• Zálohujte si dáta vo vašom zariadení v prípade, že sa jedná o reklamáciu zariadenia alebo opravu v rámci záruky.
• V prípade pozáručného a mimozáručného servisu zálohovanie nie je potrebné. Pri servise u nás nedochádza k strate dát.
• Odhláste svoje Apple ID, Google, Samsung, Huawei, Xiaomi a iné kontá so zariadenia.
• Na svojom iPhone vypnite funkciu Find My Phone, na MacBooku Find My Mac a Apple Watch odparujte od telefónu.
• Vyberte SIM kartu a pamäťovú kartu zo zariadenia aby sa počas servisu nestratili.
• Okrem zariadenia na opravu si nachystajte kópiu dokladu o kúpe (v prípade reklamácie) a prípadne príslušenstvo, pokiaľ másúvislosť so závadou.
Ako prebieha servis zariadení?
• Akonáhle dorazíte na predajňu, certifikovaný technik alebo recepčná s vami najprv prevedie konzultáciu. V prípade zaslania zariadenia Packetou, kuriérom, alebo poštou technik prejde vami vyplnený formulár o servisovanom zariadení.
• Následne vaše zariadenie prezrie a vykoná diagnostiku, pri ktorej zistí vami uvedené či ďalšie chyby zariadenia.
• Oznámi vám pravdepodobnú závadu, odhadovanú dobu opravy a cenu. Doba opravy rôznych zariadení sa môže líšiť v závislosti od závažnosti poruchy.
• V prípade riešenia servisu zariadenia na predajni, vám môžeme počas opravy zapožičať náhradný Apple iPhone či Android telefón.
• O vybavení opravy vás budeme informovať prostredníctvom SMS a e-mailu.
• Pokiaľ ste zariadenie zasielali Packetou, kuriérom či poštou, zašleme vám ho späť na vašu adresu alebo na vami vybranú predajňu.
Prečo si ostatní vybrali nás a mali by ste tak urobiť aj vy ?
Servis a údržba vyžadujú roky skúsenosti, odborné znalosti a prvotriedne schopnosti. Zverte preto svoje zariadenia skutočným profesionálom a servisujte ich tam kde im skutočne rozumejú.
Na trhu pôsobíme už dlhé roky ako špičkový servis telefónov, tabletov, počítačov a notebookov, herných konzol a smart hodiniek rôznych značiek.
Na všetky naše použité originálne aj prémiové náhradné diely poskytujeme plnú 2 ročnú záruku.
Spĺňame prísne požiadavky kladené na profesionalitu, bezpečnosť a spoľahlivosť.
Záručné opravy
U nás si viete uplatniť záruku, alebo záručnú opravu svojho Apple či Samsung zariadenia. Jej vybavenie zabezpečíme expresne do 5 pracovných dní.
Originálne diely
U nás získavate záruku použitia originálnych náhradných dielov pre zachovanie plnej funkčnosti, kvality a originality vášho zariadenia.
Zložité opravy
Výsledkom dlhoročných skúsenosti a najmodernejšieho vybavenia je poskytovanie našich služieb na vysokej úrovni aj pri tých najzložitejších opravách.
Mobil-Plus.sk - Apple certifikovaný servis
Zver svoje zariadenie skutočným profesionálom a servisuj ich u certifikovaného poskytovateľa opráv Apple.
Náš tím certifikovaných technikov je ti k dispozícii na záručné a pozáručné opravy zariadení Apple, Beats a príslušenstva, s použitím originálnych dielov a servisných materiálov od Apple